Nieuwsbrief:

MOTOBECANE  U54C - 1975

Garantie: Ja
Onbekend
Rood
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motobecane 125cc Classic Racer! 
7.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 1970
• 125cc 2 cilinder   
• Classic racer  
• Scitsu toerenteller 
• HPI ontsteking   

 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!

    Maandag, dinsdag en woensdag op afspraak
    Donderdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Zaterdag van 10 uur tot 15 uur


    VBM Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren  






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion