Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
moto-morini - seiemmezzo
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Nieuw: Ja
Koppel: 54 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 170 km/u
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De nieuwe Moto Morini Seiemmezzo 650 CC Scrambler in de matgroen Navy Green kleur.

Af fabriek geleverd met duidelijk 5 inch kleuren display met bluetooth, LED verlichting rondom, verlichte stuurschakelaars, mooie heritage buddyseat en spaakwielen.


De Morini is standaard erg compleet uitgerust met onderandere: Brembo remmen met ABS, TFT-Scherm, instelbare Kyosho vering, Full Led verlichting rondom, Bluetooth, Bandenspanning sensoren, Verstelbare hendels en 3 jaar garantie! 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth telefoonvoorbereiding, full-LED koplampen, LED achterlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion