Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
MOTO GUZZI V7 III SPECIAL – Klassiek design met moderne techniek
De
Moto Guzzi V7 III Special uit
2020 combineert
Italiaans vakmanschap, tijdloos design en moderne technologie. Met zijn
744cc V-twin motor biedt deze karaktervolle motor een
soepele en koppelrijke rijervaring, perfect voor zowel ontspannen toertochten als dagelijks gebruik.
Met een
tellerstand van 12.016 km is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele kilometers rijplezier. De
klassieke spaakwielen, chroomaccenten en gestreepte tank geven de V7 III Special een authentieke retro-uitstraling, terwijl moderne voorzieningen zoals
ABS en traction control zorgen voor extra veiligheid en rijcomfort.
Waarom de Moto Guzzi V7 III Special?
De
Moto Guzzi V7 III Special is een uitstekende keuze voor rijders die houden van
stijl, karakter en rijplezier. Een motor die opvalt door zijn unieke uitstraling en prettige rijeigenschappen.
- Bouwjaar 2020
- 744cc V-twin motor met soepel vermogen
- ABS en traction control voor extra veiligheid
- Retro design met klassieke spaakwielen en chroomdetails
- Perfect voor toertochten en dagelijks gebruik
Prijs: € 8.689,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.
Inruil is mogelijk en
financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf het karakter en de klasse van de Moto Guzzi V7 III Special!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | |
Boring x slag | 80|74 |
Cilinder inhoud | 744 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|6,200 |
Max. koppel | 60|2,800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe buizenframe in ALS staal met afneembare elementen. |
Vering voor | Ø 40 mm hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | gegoten lichtmetalen swingarm met 2 schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Ø 320 mm RVS zwevende remschijven, Brembo remklauwen met 4 verschillende tegengestelde zuigers |
Remmen achter | Ø 260 mm, roestvrij stalen schijf, zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,449 |
Lengte | 2,203 |
Breedte | |
Hoogte | 1,115 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Azurro Essetre, Nero Essetre |
Beschrijving | |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken