Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III SPECIAL - 2020

€ 8.999,- € 9.750,-
Garantie: Ja
3142 Km
GRIJS
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De V7-III Special is standaard
uitgerust met ABS, TCS, versnellings
indicator, toerenteller, spaakwielen,
bruin zadel en een chrome zadelbeugel.
In deze zilvergrijze kleurstelling kom
je de V7-III Special maar zelden
tegen. Deze motor heeft slechts 3.150
KM gereden en is klaar voor een
volgend avontuur. Wordt verkocht
inclusief 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1991 - Europa's eerste Sport-Tour, de FJ, met zijn vloeistofgekoelde 4-takt DOHC parallele 4-cilinder motorblok, droeg dit blok in een taai lateraal frame. Ook werd Yamaha's unieke vibratiereductie gebruikt genaamd Orthogonal Mounting. In deze vorm maakte de motor haar debuut als 1100 cc machine in 1984. Nadat in Europa een grote schare liefhebbers was opgebouwd werd deze opgeschaald naar 1200 cc in 1986. Later, in 1991, werd het type opnieuw uitgebracht onder de naam FJ 1200 A, met eem state-of-the-art ABS (Anti Blokkering Systeem).
© 2000 - 2025 Motoroccasion