Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze Mash Two Fifty is geschikt voor A1 rijbewijs of als je opzoek bent naar
een motor die je niet veel ziet rijden. Echt iets aparts.
Met 3 maanden Bovag garantie
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Viertakt eencilinder |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |20| |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Upside down voorvork 38mm |
Vering achter | |
Remmen voor | Schijfrem voor diameter 300 mm |
Remmen achter | Schijfrem achter diameter 220 mm |
Voorband | 110/70-17 |
Achterband | 130/70-17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2,080 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 130 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De geheel in Dirt Track stijl opgebouwde MASH Two Fifty is uitermate geschikt voor degene die net even wat meer vermogen wil. De 250cc 1-cilinder 4-taktmotor levert 20pk bij 7.500 toeren en heeft 5 versnellingen. De 250cc modellen hebben een langere wielbasis en de geometrie is vernieuwd. De Two Fifty heeft een upside-down voorvork die voorzien is van een zwarte coating en naast de verchroomde spatborden heeft hij een verchroomd cross stuur. Kan jij hem aan? |
Welkom bij Benjan Motoren!
Benjan Motoren, opgericht in september 1992 door Ben Schuurman en Jan Breedveld richt zich op de verkoop van Honda Motoren. Het bedrijf is van het begin af aan gevestigd in Ridderkerk en is ontstaan als hobbie en passie voor motoren.
Bij ons kunt u ook terecht voor occacions van diverse merken.
| Ridderkerk, Zuid-Holland |
| 0180-418952 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken