Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPERMOTO T - 2010

Garantie: Ja
39500 Km
Zilver,zwart
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
ktm - 990-supermoto-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en complete KTM 990 Lc8 supermoto T met dubbele Carbon Akrapovic dempers en kofferset samen ter waarde van +/- 2000.- euro.
Rechtstreeks van liefhebber overgenomen welke hem goed heeft onderhouden. 

Niet voor niets is deze motorfiets een populaire motorfiets door zijn fijne zit positie, 2cilinder waardoor dezen veel koppel onderin hebben waardoor in lage toeren al het vermogen beschikbaar is! 
Enorm veel fun gegarandeert!

Bouwjaar : 2010
Tellerstand: 39500
Compleet met 2 sleutels en boekjes.

Extra's:
  • Akrapovic dubbele dempers ( gave sound)
  • KTM gel zadel
  • KTM Koffers
  • Handkappen
  • Valdoppen
  • Bobbins
  • Bagagedrager
  • Valbeugels rondom het motorblok

Slijtage delen verkeren in een goede staat.
Bekijk de foto;s om een indruk te krijgen van deze mooie motorfiets.

Kortom deze ktm is READY TO RACE en staat klaar voor jou.

Neem nu contact op!

Prijs €5290.- inclusief 1 maand gratis verzekering ( dekking naar keuze)
Inruil is mogelijk.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion