Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2023

7328 Km
Wit
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In prachtstaat verkerende KTM 790 Adventure met alle pakketten en met verlengde fabrieksgarantie tot 07-07-2027! De KTM staat momenteel op 35kw voor de A2 rijder maar is tegen een kleine meerprijs ook op vol vermogen leverbaar.

De KTM is voorzien van:
  • TECH PACK
  • ABS systeem (instelbaar)
  • Traction Control (instelbaar)
  • Verschillende Rijmodi (Rain, Street, Rally & offroad)
  • KTM connect
  • Verwarmde handvaten
  • DRL
  • MSR
  • Quickshifter+ (up/down)
  • Cruise control
  • Voorbereiding voor topkoffer
  • Handkappen
  • Bobbins
  • In hoogte verstelbaar windscherm
  • Radiator cover
  • KTM adventure stalen kettingkast
  • KTM adventure stalen remvloeistof beschermer
  • Tankpad
  • KTM certificaat aanwezig
  • Volledige onderhoudshistorie online aanwezig
  • KTM Mobility Service 
  • KTM fabrieksgarantie tot 07-07-2027
De KTM 790 Adventure is een veelzijdige en robuuste motorfiets, specifiek ontworpen voor avontuurlijke rijders die zowel on- als off-road willen verkennen. Met zijn krachtige 799 cc parallel-twin motor levert de 790 Adventure indrukwekkende prestaties, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden.

De KTM wordt afgeleverd met:
- Laatste onderhoudsbeurt bij de KTM dealer uitgevoerd bij 6.742 km
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Fabrieksgarantie tot 07-07-2027
- Nieuwe voorband

De KTM komt uit 2023 en heeft 7.328 km gereden. De KTM verkeert in uiterst goede staat! Momenteel staat de motor op 35kw voor de A2 rijder maar wij kunnen hem ook op vol vermogen leveren tegen een kleine meerprijs van €250,- 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: KTM 1290 Super Duke GT Duke 890 790 990 390 690 125 35kw A2 1290 Super Adventure R
 
Opties en Accessoires:
TECH PACK
ABS systeem (instelbaar)
Traction Control (instelbaar)
Verschillende Rijmodi (Rain, Street, Rally & offroad)
KTM connect
Verwarmde handvaten
DRL
MSR
Quickshifter+ (up/down)
Cruise control
Voorbereiding voor topkoffer
Handkappen
Bobbins
In hoogte verstelbaar windscherm
Radiator cover
KTM adventure stalen kettingkast
KTM adventure stalen remvloeistof beschermer
Tankpad
KTM certificaat aanwezig
Volledige onderhoudshistorie online aanwezig
KTM Mobility Service 
KTM fabrieksgarantie tot 07-07-2027




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion