Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
Boring x slag | 65.7|88 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |70| |
Max. koppel | 87| |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De 2023 KTM 790 ADVENTURE is ontworpen om avontuurlijke reizen op twee wielen gemakkelijker te maken. Capabel, comfortabel en kosteneffectief, het voldoet niet alleen aan alle eisen van wat een avontuurlijke machine zou moeten zijn. in plaats daarvan breekt het helemaal uit de doos. Gebouwd rond een krachtige parallelle tweecilindermotor en voorzien van een toonaangevend elektronicapakket, is het de perfecte keuze voor rijders die de horizon willen achtervolgen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken