Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 690 DUKE
Bouwjaar 2009
10162 km
Deze 690 duke is afkomstig van de 1e eigenaar ! Volledig in originele staat!
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe Bandenset
Inclusief:
- 10 dagen Allrisk verzekering.
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering.
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder, 4-takt |
Boring x slag | 102|80 |
Cilinder inhoud | 654 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 65|48|7500 |
Max. koppel | 67|5500 |
Koppeling | APTC Meervoudige natte platenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel gegrond, chroom molybdeem staal, poeder gecoated |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 140 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 140 mm |
Remmen voor | Brembo 4-zuiger, vaste remtang, remschijf Ø 320 mm |
Remmen achter | Brembo enkel-zuiger, zwevende remtang, remschijf Ø 220 mm |
Voorband | 120/70 R 17" |
Achterband | 160/60 R 17" |
Wielbasis | 1472 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 865 |
Drooggewicht | 148.5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken