Nieuwsbrief:

KTM  65 SX - 2019

Garantie: Nee
1 Uur
Oranje
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 65 SX

Unieke KTM, deze crosser heeft bijna niet gereden,
heeft alleen in de achtertuin van een grote boerderij een paar rondjes heen en weer gereden.
In absolute nieuwstaat, compleet met sportuitlaat, originele uitlaat erbij.

Kom langs voor deze unieke KTM of bel 072-5119292 voor meer info.
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion