Nieuwsbrief:

KTM  50 SX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
ktm - 50-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wanneer de volgende stap de 50cc-klasse betreft, is er geen betere optie dan de krachtigste 50cc die er is. Voor 2024 is de KTM 50 SX gebouwd rond een geavanceerd stalen frame met daarin een krachtige motor, een 35 mm WP XACT AER-vork, een WP XACT-monoshock en een geavanceerd hydraulisch Formula-remsysteem. Simpel gezegd: het is de meest geavanceerde en READY TO RACE 50 cc minicrosser die beschikbaar is voor uw kleine racer.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion