Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Gebaseerd op de nu al legendarische KTM 300 EXC, onderscheidt de HARDENDURO zich met een exclusief HARDENDURO onderdelenpakket. Dankzij de hardcore beschermingsonderdelen, trekriemen, CNC-gefreesde componenten – om nog maar te zwijgen van de volledig verstelbare vorken met gesloten patroon – en een totaal unieke grafische kit is dit het ultieme HARDENDURO-pakket voor het aanpakken van 's werelds zwaarste offroad-kampioenschap. Hoogtepunten van de KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 zijn:

- ORANGE GLOSSY FRAME
- KTM HARDENDURO BAR PAD
- FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
- FACTORY RACING SEAT
- MAP-SELECT SWITCH
- FACTORY WHEEL SET
- WRAP-AROUND HANDGUARD KIT
- RADIATOR FAN
- BLACK ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
- SKID PLATE
- SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
- FRONT BRAKE DISC GUARD
- SOLID REAR BRAKE DISC
- REAR BRAKE SAFETY WIRE
- ORANGE REAR BRAKE DISC GUARD
- ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
- CLUTCH SLAVE CYLINDER PROTECTION
- SUPPORTING STRAPS
- METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion