Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R SE - 2016

Garantie: Ja
31047 Km
SPECIAL EDITION
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke R Special Edition uit 2016 met slechts 31.047km..

Compleet met aflevermap, dubbele sleutels, onderhoud historie.

Rijkelijk voorzien van onderstaande accessoires:
- Akrapovic sportuitlaat
- Oranje wielen
- KTM Powerparts Gel zadel rijder
- KTM Powerparts Gel zadel passagier
- KTM Powerparts rem en koppelings hendels
- KTM Powerparts rem en koppeling hendel beschermers
- KTM Powerparts Flame Brake Discs
- KTM Powerparts korte kentekenplaat houder
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde T-stuk en kroonplaat
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde reservoir deksels
- KTM Powerparts Carbon koppeling / ontsteking deksel cover
- TPMS, banden spanning meters
- Instelbare rijmodus
- LED koplamp en knipperlichten
- Meest hoogwaardige WP vering, volledig instelbaar voor en achter
- etc.....

Motorfiets is in hele nette staat en wij voerde net de 30.000km beurt uit inclusief nieuwe ketting / tandwielen. 

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion