Nieuwsbrief:

KTM  125 SX - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Oranje
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
ktm - 125-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM SX 125, modeljaar 2024 – dit is de laatste overjarige op voorraad!
Een unieke kans om een gloednieuwe motor te kopen voor een scherpe prijs.

 Highlights:

  • 0 uur – volledig nieuw, ongebruikt

  • Laatste beschikbare 2024 model – scherp geprijsd

  • Levering inclusief alle originele documenten en toebehoren

 Techniek & features:

  • 2-stroke krachtbron met brandstofinjectie – krachtige, soepele vermogensopbouw en minder afstelling nodig

  • 2 mappings selecteerbaar via de knop op het stuur:

    • Map 1: voorspelbaar en gecontroleerd vermogen (voor gladde of technische banen)

    • Map 2: agressiever, voor maximale performance en directe gasrespons

  • WP XACT vering (voor & achter) – hoogwaardige instelbare vering voor maximale controle en comfort, zowel voor amateurs als serieuze rijders

 Klaar om in te zetten op het circuit – of perfect als instap in de 125-klasse met moderne technologie en betrouwbare prestaties.

 






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion