Nieuwsbrief:

KTM  1190 ADVENTURE R - 2015

Garantie: Ja
31500 Km
Oranje
ktm - 1190-adventure-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In absoluut perfecte staat verkerende 1190 Super Adventure R uit 2015
  • Door ons onderhouden
  • Banden (Dunlop Meridian) en kettingset slechts 2000KM oud!
  • Standaard voorzien van 4 Rijmodi, MTC, MSC en ABS incl Off-road stand en bandenspanning sensoren
  • Voorzien van Remus uitlaat, verhoogd smoke Puig windscherm, KTM handvatverwarming, aluminium Skid Plate, middenbok, TOMTOM aansluiting en navigatie beugel en kofferset
  • Zeer krachtige All-Road motor, met een vermogen van 147.5 PK en 125Nm aan koppel!
Kortom een zeer complete motor in nagenoeg nieuwstaat, zien is kopen, opstappen en rijden!

Meer foto's volgen zodra de motor verkoopklaar is!
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion