Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZXR 750 - 1989

Garantie: Ja
35887 Km
Groen/blauw/wit
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Orginele motor met duitse brief , met kenteken + €200,=
  • GEEN AFLEVERINGSKOSTEN,  MET 1 MAAND GARANTIE,  EN INRUIL IN OVERLEG.
    Op berichten zoals uiterste prijs of biedingen reageren wij niet.!!!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion