Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
nagenoeg nieuwe Z900 SE met mooie extra`s o.a
* korte knt plaathouder
* Puig carterbeschermers
* Mivv demper
* Quickshifter
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 73,4|56 |
Cilinder inhoud | 948 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 36 mm met ovalen hulpgasklep |
Ontsteking | |
Vermogen | 125|92,2|9,500 |
Max. koppel | 98,6|7,700 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.692 (35/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Horizontale Back-link, met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning. |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 |
Lengte | 2,065 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1,065 |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Spark Black/Candy Lime Green |
Beschrijving | The best just got better. De Z900 SE (Special Edition) zet het enorme succes van de Z900 voorten tilt het beste totaalpakket in de naked bike klasse naar een hoger niveau methoogwaardige Brembo remcomponenten, Öhlins vering en een unieke kleurstelling. |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
| Druten, Gelderland |
| 0487-596626 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken