De Z650 kan terecht voortborduren op zijn immense populariteit als beste allround pakket in zijn segment. Naast een scherp design heeft de Z650 meer koppel, een prachtig TFT-display met Smartphone connectiviteit en LED verlichting. Kawasaki's geavanceerde Traction Control ondersteunt je bij sportief rijden en biedt maximale tractie in alle omstandigheden.
De Kawasaki Z650 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
83|60
Cilinder inhoud
649
Comp. verhouding
10,8:1
Kleppen
DOHC, 8 kleppen
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 2 x Ř 36 mm met dubbele gaskleppen
Ontsteking
Vermogen
68|52|8000
Max. koppel
65,7|6,500
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
ABS
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork
Vering achter
Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning
Remmen voor
Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
120/70ZR17M/C (58W)
Achterband
160/60ZR17M/C (69W)
Wielbasis
1,410
Lengte
2,055
Breedte
775
Hoogte
1,080
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Flat Spark Black / Metallic Spark Black, Candy Flat Blazed Green / Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Flat Spark Black,Metallic Flat Spark Black
Beschrijving
De nieuwe Z650 kan terecht voortborduren op zijn immense populariteit als beste allround pakket in zijn segment. Naast een aangescherpt design heeft de Z650 meer koppel, een prachtig TFT-display met Smartphone connectiviteit en LED verlichting. De Z650 is de meest complete motor in zijn klasse.
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Wist u dat: In de motortaal "Balhoofd" betekent: Korte buis aan de kop van het motorfietsframe, waarin de voorvork draait. Een balhoofd wordt in een driehoeks-constructie aan het frame gelast en bestaat uit een stalen pijp
of gietstuk, daar waar de buizen van het frame samenkomen. Het balhoofd staat altijd onder een hoek, om het voorwiel een Vlucht te verschaffen, waardoor bochten kunnen worden genomen zonder het gevoel te krijgen om te vallen.