Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1600 CLASSIC - 2004

33503 Km
BLAUW
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette VN1600 Classic.

Hele dikke cruiser uit 2004.

In een donker blauwe kleur.

Whitewall banden met nog zeer veel profiel.
Valbeugels.
Hoog stuur.
Switch blade windscherm wat er ook snel vanaf kan.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion