Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE - 2024

Garantie: Ja
7972 Km
METALLIC PHANTO
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray bieden we deze stoere Kawasaki Versys 1000 SE uit 2024 aan met slechts 7972 kilometer op de teller. Deze motor is meer dan klaar voor elk avontuur en biedt het ultieme comfort voor zowel korte als lange ritten.

Uitgerust met het Grand Tourerpakket – inclusief ruime zijkoffers, topkoffer, valbescherming, verstralers en binnentassen – heb je alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze reis. Daarnaast geniet je van elektronische vering voor optimaal rijcomfort, cruise control voor ontspannen rijden en een modern TFT-display.

Met de resterende fabrieksgarantie rijd je zorgeloos weg. Kom langs bij Motor Venray en ontdek de mogelijkheden van deze Kawasaki Versys 1000 SE.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion