Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LIME GREEN
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.

De Kawasaki Ninja 500 SE 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Dark Gray / Metallic Flat Spark Black / Metallic Moondust Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion