Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N ABS - 2015

Garantie: Ja
6716 Km
Zwart
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki ER-6n (2015) – Slechts 6.716 km – Sportief, Stijlvol en Klaar voor de Weg! ðŸï¸

Op zoek naar een motor die zowel sportief als praktisch is? De Kawasaki ER-6n uit 2015 is de perfecte keuze voor wie houdt van krachtige prestaties in een strak en modern design. Met slechts 6.716 km op de teller is deze motor bijna als nieuw!

🔹 Bouwjaar: 2015
🔹 Kilometerstand: Slechts 6.716 km – een bijna nieuwe motor!
🔹 Motorinhoud: 649cc – krachtig genoeg voor dagelijks gebruik, maar niet te veel voor een instapmotor
🔹 Kleur: Zwart – klassiek, stijlvol en altijd tijdloos
🔹 Staat: Uitstekend – perfect onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar
🔹 Geschikt voor A2-rijbewijs: De ER-6n is ideaal voor A2-rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met voldoende vermogen en wendbaarheid.


Waarom de Kawasaki ER-6n?

✅ Sportieve prestaties: De 649cc-twin levert een goede dosis vermogen, maar is toch toegankelijk voor zowel beginners als ervaren rijders.
✅ Perfect voor de stad: Dankzij het lichte gewicht en de scherpe handling is deze motor ideaal voor stadsverkeer en bochtige wegen.
✅ Strak design: De sportieve uitstraling en het minimalistische ontwerp maken de ER-6n een echte blikvanger.
✅ Comfortabel: Ondanks het sportieve uiterlijk biedt de ER-6n ook voldoende comfort voor langere ritten.

De motor staat in de vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion