Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2021

Garantie: Ja
4961 Km
BLUE SLADE METALLIC (BLAUW METALLIC)
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Fabrikant: JEEGEE MOTORS BV Curieweg 6a 2408 BZ Alphen aan den Rijn, NL info@jeegee.nl

Net binnen. Zo goed als nieuw .... Indian Super Chief Ltd in de kleur Blue Slade metallic. origineel 4961 km gelopen .De motor heeft extra accessoires zoals een Jekill & Hide uitlaatsysteem van €2955,- met drie standen om het geluid te optimaliseren. Mooi donker/ middel en stil. Andere accessoires zijn een zwarte valbeugel , passinglight steun met smoke lights , handvatverwarming ,hakschakeling , en Indian Headdress treeplanken.

Nieuw prijs incl. getoonde accessoires € 35246,-

Opties en Accessoires:
4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®, 6-speed, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Hak/Teen Schakeling, Handvat verwarming, Indian Treeplanken ''Headdress'', Jekill and Hyde uitlaat systeem, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Nacelle Switch mount zwart, Navigatiesysteem, Passing light bracket zwart, Passing lights smoke, Valbeugel zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion