Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER TWENTY - 2021

Garantie: Ja
1751 Km
Zwart
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een unieke en krachtige cruiser die klaar staat om de weg te veroveren? Ontdek dan nu de Indian Motorcycle Scout Bobber Twenty met slechts 1.751 kilometer op de teller, nieuw door ons geleverd in 2021! Deze indrukwekkende motorfiets is extra uitgerust met een beachbar stuur en een comfortabel passagierszitje voor nog meer rijplezier.

De Indian Motorcycle Scout Bobber Twenty is een moderne interpretatie van de iconische Scout Bobber, met strakke lijnen, een stoere uitstraling en een krachtige motor die elke rit onvergetelijk maakt. Met zijn soepele handling en pittige prestaties is deze motorfiets de perfecte metgezel voor zowel korte ritjes door de stad als lange toertochten over de open weg.

Of je nu alleen op pad gaat of samen met een passagier wilt genieten van de vrijheid van het motorrijden, de Indian Motorcycle Scout Bobber Twenty biedt comfort en prestaties in één indrukwekkend pakket. Met zijn lage kilometerstand ben je verzekerd van een betrouwbare en kwalitatieve motorfiets die nog vele avonturen te bieden heeft.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Moto Morini


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion