Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2021

Garantie: Nee
7808 Km
Wit
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Flat Track bike

Waanzinnig mooie V Twin met een prachtig vermogen aan boord
Beteugeld door moderne technologie
Het volledig digitale touchscreen is een item van deze tijd, net zoals de led-verlichting, cruise control
en zelfs een USB-poort om de smartphone aan te sluiten op het touchscreen.
Elektronische tractie-, stabiliteits- en antiwheelie controle zijn ook present

Klassiek ogende wildebras
Deze FTR 1200 is een ode aan de flat track historie.
De vorm van de tank, het frame en de kleur zijn authentieke kenmerken van de flat track racer.
Net zoals de lange achterbrug die is opgebouwd met buizen.
Een ander opvallend detail is de zeer schuin geplaatste achterdemper.
Door deze opstelling zijn een lange veerweg en straffe schokdemping te combineren.

Rijden is een feest
De Indian FTR 1200 is super wendbaar en bij hoge snelheden behoorlijk stabiel.
De Brembo remmen voor zijn geweldig. De achterrem is er vooral om bij te remmen.
De zitpositie is semi sportief met het lijf licht naar voren en de knieën in een niet al te extreme hoek.
Zo hou je het uren vol.

De Indian wil bochten, zoveel mogelijk.
Dan is hij in zijn element en de rijder ook.
Want man wat is het dan een feest.
Hij stuurt loepzuiver en laat zich makkelijk van oor op oor leggen.

In nieuwstaat van 1e eigenaar.

Heeft onderhoud gehad staat klaar voor een echte liefhebber !!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Indian
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 1203 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 7800
Kleur: Wit
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: Fabrieks




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion