Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TR 650 STRADA ABS - 2013

Garantie: Ja
16946 Km
ROOD / WIT
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
husqvarna - tr-650-strada-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda - Tilburg) biedt aan:

Husqvarna TR 650 Strada ABS, 2013 administratief kenteken, 2019 voor het eerst in gebruik genomen. 16.946km. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

Origineel Nederlandse motor van tweede eigenaar. Wij leverde deze nieuw af en deden het onderhoud. NIEUWstaat en heel compleet.

Voorzien van vele extra's:
- Hoge stuurruit
- Hoog Terra spatbord
- Zwart gespoten wielen
- Middenbok
- Lage valbeugels
- GPR dubbele zwarte sportuitlaten met DB-killers
- SW Motech bescherming achterrem cilinder
- SW Motech aluminium carter beschermplaat
- Rode Terra lakdelen
- Nieuwe set Metzeler Tourance banden
- Nieuwe ketting / tandwielen
- Onderhoud beurt gehad

Motorfiets verkeert in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion