Nieuwsbrief:

HONDA  XL 650 V TRANSALP - 2002

Garantie: Ja
50250 Km
Antraciet
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transalp XL650V aangeboden met topkoffer, bijzonder mooie kleur en weinig kilometers op de teller!

Bouwjaar  : 2002
Tellerstand: 50250

Voorzien van beurt en nieuwe banden.

Optie's:
MRA vario windscherm
Handvatverwarming
Topkoffer
2k lak
Scottoiler kettingsmeer systeem

Motor staat enige tijd stil. Loopt goed, optisch professioneel in de 2k autolak gekomen. Erg mooi en uniek.

Minpunt is dat de motor onder een hoes buiten heeft gestaan en zijn de spaken best wel gaan roesten. Dit is goed te verhelpen maar er moet even een paar uur tijd in gestoken worden om hem weer wat mooier te krijgen. Wij kunnen dit eventueel ook voor je doen.

Kortom deze mooie en betrouwbare transalp staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs zo mee voor €2250.- en eventueel met afleverbeurt mogelijk (a €250.-)
Motor door ons klaargemaakt zal op €2999.- komen. 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion