Nieuwsbrief:

HONDA  VTX 1300 - 2006

Garantie: Ja
12971 Mls
Rood
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Honda VTX 1300

In prachtige staat verkerende Honda VTX 1300.
Technisch en optisch helemaal in orde. Klaar voor vele mooie ritten!
Let op: KM-Stand is in MILES

Kenteken: MT-JZ-41
KM-Stand: 12971 MILES
Bouwjaar: 2006
Vermogen: 55KW / 74PK
Rijbewijs: A 
Garantie: Ja, 3 Maanden

Financiering is mogelijk via NuMotorrijden, deze kunt u berekenen en aanvragen via de tool op onze website
Inruil is ook mogelijk!
Voor vragen, of bezichtiging van deze motor kunt u contact met ons opnemen of langskomen tijdens onze openingstijden.
LET OP: Voor een proefrit zijn wij verplicht om een dubbele legitimatie te vragen (Rijbewijs & ID-Kaart OF Paspoort)
Zonder deze dubbele legitimatie is proefrit helaas niet mogelijk.
LET OP: Voor motoren met meer dan 100PK Dient u rijbewijs A minimaal 6 Maanden in bezit te hebben + gepaste rijervaring.
Voldoet u hier niet aan en wilt u toch graag proefrijden? Neem dan contact met ons op, in 90% van de gevallen is proefrit dan alsnog mogelijk.
Deze regel hebben wij om schade's te voorkomen met onervaren bestuurders.

Bij aankoop van een motorfiets bij ons profiteert u van 10 dagen gratis all-risk verzekering. Onze partner ZelfverzekerdMotorrijden.nl neemt in deze 10 dagen contact met u op met een aantrekkelijk voorstel voor verdere verzekering.
U zit in deze periode nergens aan vast en er zijn geen verbogen kosten!
Wij zullen u uiteraard vragen of u hier gebruik van wilt maken, en zullen dit nooit ongevraagd activeren.

Met vriendelijke groet,
Aero Motoren

Contact:
Aero Motoren
Meer en Duin 325
2163HE Lisse

Info@aeromotoren.nl
0616019183
www.aeromotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aero Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion