Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - 2015

Garantie: Ja
50588 Km
Rood Metallic
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
honda - st-1300-pan-european-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda ST 1300 A bouwjaar 2015 50588 km.
Van origine Nederlandse motorfiets met alle boekjes en onderhoudsgeschiedenis, abs, elektrische ruit, handvatverwarming en drie koffers.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes
 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion