Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2008

Garantie: Nee
40124 Km
Rood
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Honda deauville nt700 uit 2008 met 40.124 km. (We hebben nog een mooie Deauville staan)

Lichtgewicht toermotor gemaakt voor comfort. Dit het "nieuwe" type van de Deauville. Uitgerust met het 680cc V-twin motorblok (20% meer vermogen tov de 650cc), en het nieuwste C-ABS noodrem systeem.
Betreft een origineel Nederlands geleverde motor in prachtige en originele staat. 

Voorzien van:
- Bredere kofferdeksels 
- Verstelbare achterveer
- In hoogte verstelbaar kuipruit
- Ruime originele topkoffer in kleur

Tov andere motoren waar de koffers vaak uitsteken zijn de koffers bij Deauville volledig geïntegreerd in de motor. Deze Deauville heeft de bekende upgrade van de bredere kofferdeksels, aardig stukje meer ruimte. Ideaal voor zowel dagelijkse ritten als de lange tochten of plezierritten.

Rijklaar meeneemprijs: €4099,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
 • Motoren voor elk budget
 • Aandacht voor detail
 • Aflevering aan huis
 • Advies op maat
 • Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion