Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2011

Garantie: Ja
39192 Km
Grijs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda Deauville 700 Ideale motor voor woon- werk verkeer. Cardan aandrijving.
Accessoires: Spoiler, verstralers, cruis control, versnellingsindicator, 12 volt aansluiting, originele Honda topkoffer en extra remlicht.
Motor wordt afgeleverd op nieuwe banden.

  • Bel voor meer informatie 076-5154570

    Openingstijden: Dinsdag t/m Vrijdag van 9:30 tot 18:00 uur, zaterdag van 9:30 tot 16:00 uur en koopavond op afspraak.

  • Al onze prijzen zijn incl. afleverings beurt, kenteken leges en volle tank benzine.
     

  • Via onze site kunt u de verzekerings premie berekenen. KLIK HIER voor een scherpe verzekerings premie.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ad van Gils Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion