Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2014

Garantie: Ja
26000 Km
.
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10054

De Honda NC 750 X DCT uit 2014 is een veelzijdige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke allroad motor, ontworpen voor zowel stadsverkeer als toertochten.
De DCT (Dual Clutch Transmission) uitvoering beschikt over een automatische versnellingsbak met twee rijmodi (Drive en Sport), maar biedt ook de mogelijkheid om handmatig te schakelen via knoppen op het stuur.


Belangrijkste kenmerken:

Motor: 745cc, paralleltwin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 54 pk (40,3 kW) bij 6250 tpm


Koppel: 68 Nm bij 4750 tpm


Transmissie: DCT (automaat en semi-handmatig)

Verbruik: Zeer zuinig, gemiddeld tussen 1 op 25 - 1 op 30


Tankinhoud: 14,1 liter


Rijpositie: Rechtop en comfortabel, geschikt voor lange ritten


Gewicht: Ca. 230 kg rijklaar
NC 750 X DCT met sportieve uitlaat en carbon handkappen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Urk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion