Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOURING DELUXE - 2004

Garantie: Ja
62000 Km
Antreciet grijs
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
honda - gl-1800-goldwing-touring-deluxe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ongelofelijk mooie 1800 met abs, en ALLES EROP EN ER AAN  weinig km  abs geen krasje op de motor
  • LET OP! Wij zijn verhuisd naar de Penningweg 30 in Zaandam.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gilex Motoren
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion