Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 SEVEN FIFTY - 1996

Garantie: Nee
81773 Km
Rood
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
honda - cb-750-seven-fifty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion