Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F2 SEVEN FIFTY - 1995

Garantie: Nee
50659 Km
Rood
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
honda - cb-750-f2-seven-fifty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Middendorp Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion