Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2007
Garantie: Afl pakket meerprijs
Deze Honda CB 600 F is een fraaie opstapmotor. Sportief, makkelijk te besturen en genoeg vermogen om veel jaren plezier van te hebben. Weinig kilometers!
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 16 kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 65|45.2 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Electronisch aangestuurde injectie, PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 100|75|12000 |
Max. koppel | 63.5|9500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.750 (33/12) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudig instelbare veervoorspanning, 128 mm veerweg |
Remmen voor | Twee zwevend gemonteerde 296 x 4,5 mm remschijven met 2-zuiger remklauw, zwevende schijven en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 220 x 5 mm remschijf, hydraulisch bediend met enkelvoudige remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17 (73W) |
Wielbasis | 1420 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 173 |
Leverbare kleuren | Bombay Orange Metallic, Interstellar Black Metallic, Mat Light Titanium Metallic, Pearl Breezy Blue |
Beschrijving | Het motorblok van de CB600F werd stevig onder handen genomen. Door een innovatief brandstofsysteem tezamen met een katalysator voldoet de naked 600 aan de scherpe EURO-2 normen. Naast veranderingen bij het technische gedeelte zijn er ook verschillende aanpassingen aan het rijwielgedeelte gedaan. Het gewicht van 176 kg zorgt voor goede hanteerbaarheid en men voelt zich snel vertrouwd. Natuurlijk heeft HONDA het beproefde H.I.S.S. startonderbrekingssysteem op deze motorfiets toegepast. |
Bij MotoPort staan duizenden gebruikte kwaliteitsmotoren, zo goed als nieuw, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
 | Veldhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2012542 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van TRIUMPH