Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET - 2011

Garantie: Ja
18782 Km
Rood
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette Honda CB600F Hornet! Lage kilometerstand! Keurig nette motor! Lage en comfortabele zithouding, een heerlijk wendbare machine!

  • Occasion bekijken en proefrijden? Graag vooraf even contact met ons opnemen voor een afspraak!

    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief standaard garantie pakket, tenaamstelling, 10 Dagen all risk verzekering en zonder bijkomende kosten!

    AMR Motorfietsen Standaard Garantiepakket: GRATIS!
    - 6 maanden en 6.000km Garantie (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Kleine onderhoudsbeurt.
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    AMR Motorfietsen Extra Garantiepakket: €399,-
    - 6 maanden en 6.000km EXTRA garantie! (slijtage delen en accu’s uitgezonderd)
    - Grote onderhoudsbeurt volgens fabrieks schema!
    - 10 Dagen all risk verzekering.

    Direct Motor rijden: 
    Al onze motoren zijn voor de advertentie voorzien van onderhoud en in geval van import voorzien van een kenteken! Na uw proefrit kan de motor dus direct bij ons tenaam gesteld & verzekerd worden zodat u dezelfde dag nog kunt rijden! 

    Bezorgen:
    Als u niet in de gelegenheid bent de motor zelf te kunnen meenemen of ophalen, beschikken wij tegen nader te bepalen tarief over bezorg mogelijkheden! 

    Inruil van uw motor? Bespreek de mogelijkheden!
    Wilt u uw huidige motor inruilen? Stuur ons ter voorbereiding foto's van de motor inclusief kenteken, km-stand en onderhouds historie via WhatsApp: +31297256300

    Voorraad motoren:
    Voor onze volledige voorraad motoren, neem een kijkje op de website, marktplaats of motoroccasion! Onze voorraad is actueel en dagelijks up to date! 

    Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
    Facebook: AMR Motorfietsen
    Instagram: @amrmotorfietsen

    Openingstijden:

    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMR Motorfietsen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion