Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 S - 2000

Garantie: Nee
30918 Km
Rood
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
honda - cb-500-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Leuke beginners motor(A2)!
Ondanks hij is terug gezet naar 35kw,kan deze aardig meekomen in het verkeer.
Nog geheel orgineel
  • *


    Prijs is zonder inruil !
    Inruil van uw huidige motor/auto/boot/caravan is mogelijk, tegen handelsprijzen.

    Daarnaast kunnen wij ook helpen bij het financieren van uw motor.
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
    Zijn 6 dagen per week geopend, u bent van harte welkom bij ons in het bedrijf.Koffie staat klaar.
    Belt u van te voren voor de zekerheid ff op 010-3411446, daar wij altijd voor u opzoek zijn naar nette motoren.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion