Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R ABS - 2022

Garantie: Ja
4107 Km
Zwart
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
honda - cb-1000-r-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CB1000R (2022) – Slechts 4.107 km – Pure Kracht en Strak Design! 🏍️

Op zoek naar de ultieme naked bike met ongekende prestaties en een agressief design? De Honda CB1000R uit 2022 is de perfecte keuze voor de motorliefhebber die van kracht en stijl houdt! Met slechts 4.107 km op de teller en in zwart, ziet deze motor er niet alleen fantastisch uit, maar biedt hij ook de rijervaring waar je naar op zoek bent.

🔹 Bouwjaar: 2022
🔹 Kilometerstand: Slechts 4.107 km – bijna als nieuw!
🔹 Motorinhoud: 998cc – genoeg vermogen voor een opwindende rijervaring
🔹 Kleur: Zwart – sportief, strak en altijd in stijl
🔹 Staat: Zeer goed onderhouden en in uitstekende conditie, als nieuw!
🔹 Technologie: De nieuwste Honda innovaties, voor een geweldige rijervaring.


Waarom de Honda CB1000R?

Krachtige prestaties: De 998cc viercilinder levert een indrukwekkend vermogen, waardoor je altijd genoeg kracht hebt voor elke rit.
Agressief design: De CB1000R heeft een gedurfde en minimalistische uitstraling die elke motorrijder doet omkijken.
Wendbaarheid en precisie: Met een lichtgewicht frame en de uitstekende handling voel je je altijd in controle, of je nu de stad in slingert of over bochtige wegen racet.
Geavanceerde technologie: De CB1000R is uitgerust met de nieuwste elektronica, zoals ride modes, ABS, en traction control, voor een veilige en gecontroleerde rit.
Bijna als nieuw: Met slechts 4.107 km op de teller is deze motor bijna gloednieuw en klaar voor vele avonturen.

LET OP; DE MOTOR STAAT IN DE VESTIGING DEVENTER
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officile uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgi en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion