Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SUPER GLIDE FXDX DYNA - 2002

Garantie: Ja
60117 Km
ZILVER
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
harley-davidson - super-glide-fxdx-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Geen aanvullende garantie

Te koop: Harley Davidson dyna uit 2002 met 60117 km op de teller.

Deze leuke dyna voor de beginnende rijder is voorzien van de volgende opties:

*t-bar stuur
*tassen
*gestikt zadel
*l.e.d. koplamp
*supertrapp 2in1 uitlaat
*stage1 luchtfilter,
* stuur kuip
*progressive suspension schokbrekers

leuke dyna voor de beginnende harley rijder.

Wegens inruil verkregen weg=weg voor deze scherpe prijs.

U bent welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion