Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Zeer mooie Harley Davidson Street 750 van het bouwjaar 2017 en met een kilometerstand van 9.101km.
+ 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
+ Inruil en financiering mogelijk.
Bij eventuele vragen kunt u het beste
even bellen met: 0629049930 / 033 2853828
Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.
Wij verwelkomen u graag bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Team Brouwer Motorsport
Hierbij onze openingstijden:
Ma: 09:00 - 18:00
Di: 09:00 - 18:00
Wo: 09:00 - 18:00
Do: 09:00 - 18:00
Vr: 09:00 - 18:00
Za: 09:00 - 16:00
Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.
Brouwer Motorsport
Patroonstraat 3
3861 RN Nijkerk
www.brouwermotorsport.nl/
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2017/Harley-Davidson/2017-Harley-Davidson-Street-750d.jpg) |
Motor | Vloeistofgekoeld, Revolution X™ V-Twin |
Boring x slag | 85|66 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Mikuni Single Port Fuel Injection, 38 mm |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 59|4,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,1 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 2-zuiger zwevend |
Remmen achter | 2-zuiger zwevend |
Voorband | 100/80 R17 |
Achterband | 140/75 R15 |
Wielbasis | 1,535 |
Lengte | 2,225 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 710 |
Drooggewicht | 223 |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Two Tone Red |
Beschrijving | Dit gaat niet om eindeloos kilometers vreten op de open weg. Deze machine vreet het liefst asfalt in de binnenstad. Van het vloeistofgekoelde Revolution X® motorblok en de vertrouwenwekkende ABS remmen tot het smalle frame en de soepele vering, de Harley-Davidson® Street® 750 is gemaakt voor in de stad. Hij heeft een nieuw tankembleem en een two-tone lakoptie die perfect aansluit bij de zilveren koelribben en de pinstripe op de velg. Als het licht op groen springt begint het feest. |
Uit passie voor Motorsport is Brouwer Motorsport jaren geleden opgericht. Inmiddels is Brouwer Motorsport door jarenlange ervaring gespecialiseerd in alles wat met de Motorsport te maken heeft. Tevens verzorgen wij verzekeringen voor uw motor(en) en kunnen bij een steentje bijdragen aan de financiering van de door u gewilde motor. Meer informatie hierover kunt u op deze website terugvinden, als u liever bij onze showroom langskomt ontvangen wij u graag!
Voor een technisch advies bent u bij ons aan het juiste adres. Ook beschikken wij over een gezellige kledinghoek. Kom eens op uw gemak kijken bij onze showroom in Nijkerk naar onze mooie motorkleding en accessoires. Dit alles onder het genot van een kop koffie, die uiteraard altijd vers is.
![](/icon-location.png) | Nijkerk, Gelderland |
![](/icon-tel.png) | 033-2853828 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken