Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL FXDR 114 - 2020

Garantie: Nee
15995 Km
MAT ZWART
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk

Te koop: Harley Davidson FXDR uit 2020 met maar 15950 km op de teller.

Deze FXDR is voorzien van de volgende opties:

*Vance&hines short shots
*Stage 1
*ABS
*Alarm

Voorzien van nieuwe banden en 16000 km beurt is uitgevoerd.

Motor verkeerd in topstaat. 5hd1 motorfiets.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion