Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL FLHRXS - 2021

Garantie: Nee
4300 Km
BLACK
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
harley-davidson - road-king-special-flhrxs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Inruil alle merken motoren en auto's mogelijk!

Kijk onder betaalgemak of financieringsaanbod waar u deze motorfiets per maand al voor rijdt!

Kijk op www.hd-i.nl: Harley-Davidson Insurance Allrisk verzekerd vanaf € 35,- per maand. (onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Dutch Hills Harley-Davidson is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt door middel van een uitgebreide afleverbeurt. Altijd verzekerd van uitstekende service én garantie*! Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 046-4422111

* Vraag naar de voorwaarden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dutch Hills Harley-Davidson
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion