Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S 114 - 2021

Garantie: Ja
10155 Km
Custom paintwork
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Custom spuitwerk, custom zadel, ABS, skinn spoiler, open luchtfilter, keyfob, LED koplamp en knipperlichten, forward controlls, Vance & Hines uitlaatdempers, 180/70x16 achterwiel, korte spatborden, side-mounth kentekenplaathouder, stuurverhogers, USB aansluiting, fairing.
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, dempers, andere en uitlaatsystemen, Forward Control, Keyless Entry & Go, knipperlichten, andere, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Startonderbreking




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion