Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP
In opdracht van onze client.
Zeer nette Heritage Softail
Frame Nr : 1HD1BJL42WY054136
Tellerstand : 39141 Mls
Eerste toelating : 28-12-1998
Betreft een marge motor
Voor meer info.
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/1994/Harley%20Davidson/1994-Harley-Davidson-HeritageSoftailClassic-FLSTC.jpg) |
Motor | 45 V-Twin, 4-takt |
Boring x slag | 88.8|108 |
Cilinder inhoud | 1.337 |
Comp. verhouding | 8,5:1 |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Analoog CDI |
Vermogen | 67|48.9|6.000 |
Max. koppel | 97|2.350 |
Koppeling | Droge multiplaat, kabelbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe, staal |
Vering voor | Telescopische vorken |
Vering achter | Dual shocks |
Remmen voor | 292mm schijf |
Remmen achter | 292mm enkele schijf |
Voorband | 140/90-16 |
Achterband | 140/90-16 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 673 |
Drooggewicht | 317 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
A3 Motoren is gespecialiseerd in onderhoud en reparaties van Harley Davidson en Buell [andere merken zijn ook welkom]. Ook voor banden en accessoires ben je bij A3 aan het juiste adres.
Tevens dealer van Garmin, Nitrous Express, Motorcycle Storehouse, Drag-specialties, Zodiac, Hoco Parts en Custom Chrome.
Voor een afspraak of vragen kun je contact met me opnemen: 06-30410460
![](/icon-location.png) | Ospel, Limburg |
![](/icon-tel.png) | 06-30410460 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken