Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 1997

Garantie: Nee
35770 Mls
.
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLSTF Fat Boy


- Kenteken: 15-MT-GS
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 35770 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1997
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 293 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Nette fatboy met gave two tone kleurstelling. De motor is 1340cc EVO motor met carburateur. De motor is in zeer nette staat en loopt fantastisch. Hij rijdt heerlijk en het is een prachtige machine om op te rijden en om naar te kijken.

Voorzien van:
- Origineel zadel ( passagiers zadel mogelijk)
- Hoogstuur
- Extra chrome
- Achter verlaagd 
- Vance & Hines uitlaat systeem
- Upgraded grips

3 maanden garantie.
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOLUTION motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion