|
Motor | L -Twin cilinder, Desmodromisch distributie , 2 kleppen per cilinder , luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie , 50mm kleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|8,250 |
Max. koppel | 68|5,750 |
Koppeling | APTC natte-multiplaat met mechanische bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde Kayaba 41mm vork |
Vering achter | Kayaba achtervering, verstelbare pre-load |
Remmen voor | 330 mm schijf , radiale 4 - zuiger remklauwen met ABS als standaarduitrusting |
Remmen achter | 245 mm schijf , 1 - zuiger zwevende remklauw met ABS als standaarduitrusting |
Voorband | Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 |
Achterband | Pirelli MT 60 RS 180/55 R17 |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,165 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1,150 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 170 |
Leverbare kleuren | Deep Black |
Beschrijving | De scrambler Full Throttle maakt verwijzingen naar de dirt-race motoren.
Hij is uitgerust met een Termignoni race-uitlaat, een zadel ontworpen om te racen, en zwarte zijpanelen met toegewijde graphics.
Het lage taps toelopende stuur en het korte voorspatbord voegen toe aan de onmiskenbare kenmerken van de Scrambler Full Throttle.
Een motor die perfect is voor dagelijks gebruik, zonder de kracht van een racer te verliezen. |