Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  SCRAMBLER DESERT SLED - 2019

Garantie: Ja
23513 Km
.
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
ducati - scrambler-desert-sled
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 66 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
CO?-uitstoot (NEDC): 119 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

in zeer nette staat verkerende Ducati Scrambled Desert Sled. Dit betreft de Scrambler serie met het 803cc Lucht gekoelde motorblok. Hierdoor heeft de Scrambler een erg fijn en goed te doseren karakter. Wat deze motor Ducati geschikt maakt voor de beginnende als de ervaren motorrijder! 

Deze "Desert Sled" is onder andere voorzien van Abs inclusief Cornering Abs, Gear indicator, Led knipperlichten, Vernieuwd Zadel en vernieuwde kleurenstelling.
Bij levering wordt hij voorzien van zijn service en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion