Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CAFE RACER - 2019

Garantie: Ja
4268 Km
BLAUW/ZILVER
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Ducati Scrambler Café Racer 2019Het
eerste dat opvalt aan de nieuwe
Scrambler Café Racer is de
kleurstelling, genaamd Silver Ice
Matt. Het zilvergrijs met blauwe
details geeft de motor een prachtige
retro look. Natuurlijk wordt dit
flink aangedikt door de old school
logo's op de tank, die Ducati voor de
gelegenheid heeft afgestoft.Het grote
verschil tussen de andere Scramblers
en deze nieuwe Café Racer? Het
iconische kontje over de buddy seat -
die er overigens afgehaald kan
worden, een verlaagd stuur - voor een
sportieve zithouding, het blauw
geaccentueerde buizenframe, een side
fender met nummer 54 - ter ere van
Bruno Spiaggiari, kortere
spatbordjes, maar bijvoorbeeld ook
strakker afgestelde dempers. Allen
gebaseerd op de iconische Ducati 125
GP Desmo uit de 60's.Nieuw aan deze
Ducati Scrambler Café Racer zijn de
17" spaakwielen, het kleurenschema en
logo's dus, plus een door LED
verlichte ring om de koplamp, die in
verschillende intensiteiten in te
stellen is.
Opties en Accessoires:
10 Dgn Gratis! Allriskverz., ABS, Bar End Mirrors, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Inruil Mogelijk, Korte Kentekenplaat Houder, Lage Kmst!!!, Motor is als nieuw!!, Navigatie Houder, Onderhoudsboekje Aanwezig, Origineele onderdelen erbij, Rijmodi Instelbaar, Solo Seat Cover, Spaakwielen, Zard Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion