Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 PRO - 2021

Garantie: Ja
11283 Km
Zwart
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
ducati - scrambler-1100-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Ducati Scrambler 1100 PRO 

Bouwjaar: 2021 
Kilometerstand: 11.283
Garantie: Ja 6 maand 

Ducati scrambler 1100 pro afkomstig van de eerste eigenaar. In nieuwstaat en betreft een BTW motorfiets. Prijs is inclusief 21 % BTW 

 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion